Контрольні роботи з математики для 5 класу

Контрольна робота з теми «Формули. Рівняння»
Варіант 1.
№1.(1 бал)  Обчислити значення виразу: 2∙ х – 5, якщо х = 11.
№2. ( 2 бали) Написати приклад та обчислити його значення:
Сума чисел дванадять та сто сорок три;
Добуток суми чисел десять і чотири та різниці чисел сорок і  двадцять.
№3.( 3 бали) Розвязати  рівняння:
1)     15+ х=56                      2)  х-121=54              3) 562 – х= 78
№4. (2бали)  Яку відстань проїде потяг за 7 годин, який рухається зі швидкістю 65км/год?
№5.(2 бали) Обчислити : 256+681, 620:5, 56∙75.

Контрольна робота з теми «Звичайні дроби»
2 варіант.
  №1. Порівняйте числа
17/16     і     9/16      ;                 2 )   12/16  і  1 ;               3)  38/27          і        1.
№2. Виконайте дії
27/37   -    9/37 + 10/37 ;          2) 57/12 + 43/12  -  15/12;   3) 1 - 7/(18 ) ;   4) 52/8 - 36/8 .
№3. У класі  28  учні, з них  3/7   становлять хлопчики. Скільки хлопчиків навчається в цьому класі?
№4. Купили 9 кг шоколадних цукерок, що становить   3/8    усіх куплених цукерок. Скільки цукерок було куплено?
№5. Перетворіть у мішане число дріб                  1)     15/4   ;         2) 37/5
№6. Бригада робітників спланувала за  3 дні відремонтувати дорогу: за перший день - 7/15 дороги, за другий - 3/15, а за третій - 6/15 . Чи зможуть вони реалізувати свій план?
№7.
Знайдіть натуральні значення   х, при яких буде правильною нерівність:    12/5  <х/5 < 23/5
№8. При яких натуральних значеннях  b  дріб   (4b+1)/21  буде правильним?

 Контрольна робота з теми «Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне»
1 варіант.
№10.Обчислити:                 а)22,01:2,1;                   б) 7,31:3,4;
                                             в)5,1  2,8;                    г) 482,4:12.
№20. Розв’язати рівняння:  0,48х =1,68.
№30. Знайти середнє арифметичне чисел: 36,2; 48,1; 23,7; 34,5.
№4 *. Машина їхала зі швидкістю 58,4км/год  4години і  61,2км/год 3 години. Знайдіть середню швидкість машини на всьому шляху.
№5**. Знайти значення виразу:
0,63 :0,21 + 0,8 12,5 ;       (1,2  7,4 +2,8) :0,2
Контрольна робота з теми «Множення десяткових дробів»
1 варіант
№10.  Обчислити:
1) 3,74 10  ;         2) 0,031 100;        3) 347:1000 ;        4) 4,27:100;  
5) 4,27 5;              6)3,1  4,7              7) 38,7 2,13.
№20.Знайдіть значення виразу:    ( 20,7  –  11,21)  : 10 + 4,1 3.
№30. Порівняйте значення : 2,4 2 -1,3    та   37:100.
№4*. Розв’язати  рівняння :10 х+0,49 =7,23 
№5*.З двох сіл  одночасно назустріч одне одному виїхали два мотоцикліста. Швидкість одного з них 40,6 км/год, а другого -49,6 км/год. Знайдіть відстань між селами, якщо мотоциклісти зустрілись через 3 години.
№6.** Розв’язати  рівняння: ( х + 7,5 ) : 2 + 4,3 =18,5

Підсумкова контрольна робота (річна)                1 варіант.
№1. 0    Обчислити: 2,66:3,8-0,81+0,0372
№2. 0     В магазині було 240кг фруктів. За день продали 55% загальної кількості фруктів. Скільки кілограмів фруктів залишилось?
№3. 0      Знайдіть довжину прямокутного паралелепіпеда, об’єм  якого дорівнює 25,5 дм 3, ширина 16см, висота 3,5дм.

Комментариев нет:

Отправить комментарий