Календарно-тематичне планування з алгебри 7 клас

 Календарно-тематичний план  з алгебри для 7 класу

Навчальні програми для 5-9 (10) класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей

Алгебра   7  Укладач: Комінарець Л.О., Київ-2015

(70 год, 2 год на тиждень

1 семестр -32 години,2 семестр -38 годин)

№ з/п

в темі

Дата

Тема уроку

При-мітки

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 6 КЛАС

8 годин

1

1

 

Інструктаж з БЖД під час навчання.

Додавання і віднімання  звичайних дробів з однаковими знаменниками

 

2

2

 

Додавання та віднімання дробів із різними знаменниками

 

3

3

 

Множення та ділення звичайних дробів.

 

4

4

 

Подільність натуральних чисел.

 

5

5

 

Додавання та віднімання раціональних чисел

 

6

6

 

Множення   раціональних чисел

 

7

7

 

Ділення раціональних чисел

 

8

8

 

ПІДСУМКОВЕ ТЕСТУВАННЯ

(Контрольна робота №1)

 

Спрямова-ність корекційно-розвиткової роботи

¾   Удосконалення жестового мовлення.

¾   Удосконалення спряженого промовляння, наслідування темпу мовлення, правильного написання слів, що визначають математичні терміни.

¾   Розвиток навичок усвідомленого, пра­вильного, промовляння (за можливістю) цілими слова­ми вголос, правильного дактелювання слів математичного характеру (чисел та виразів)

¾   Удосконалення дотримання пауз між реченнями, а також ритмічних пауз, зумов­лених логікою висловлювань.

¾     Розвиток навчального усвідомлення сприймання мовлення на матеріалі теми уроку, розділу

Тема 1.  ЦІЛІ ВИРАЗИ. Частина 1.

16 годин

9

1

 

Вирази зі змінними.

 

10

2

 

Цілі раціональні вирази.

 

11

3

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу

 

12

4

 

Степінь з натуральним показником

 

13

5

 

Властивості степеня з натуральним показником

 

14

6

 

Самостійна робота №1  з теми «Степінь»

 

15

7

 

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

 

16

8

 

Піднесення одночленів до степеня.

 

17

9

 

Множення одночленів

 

18

10

 

Многочлен. Стандартний вигляд многочлена.

 

19

11

 

Степінь многочлена

 

20

12

 

Подібні члени многочлена та їх зведення.

 

21

13

 

Самостійна робота № 2 з теми «Многочлен»

 

22

14

 

Розв’язування вправ та задач

 

23

15

 

Узагальнення і систематизація знань

 

24

16

 

Контрольна робота № 2 за темою:

  ЦІЛІ ВИРАЗИ. Частина 1.

 


 

Цілі вирази. Частина 2.

16 годин

25

1

 

Аналіз контрольної роботи

 

26

2

 

Стандартний вигляд многочлена.

 

27

3

 

Степінь многочлена.

 

28

4

 

Додавання та віднімання многочленів

 

29

5

 

Множення многочленів.

 

30

6

 

Самостійна робота №3 «Многочлен»

 

31

7

 

Формули квадрата двочлена.

 

32

8

 

Формули різниці квадратів.

 

33

9

 

Формули суми кубів.

 

34

10

 

Формули різниці кубів.

 

35

11

 

 Розкладання  многочленів на множники.

 

36

12

 

Добуток різниці та суми двох виразів

 

37

13

 

 Різниця квадратів двох виразів.

 

38

14

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

39

15

 

Контрольна робота № 3 за темою: 

ЦІЛІ ВИРАЗИ. Частина 2

 

40

16

 

Аналіз контрольної роботи.

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

¾   Поглиблення знань теоретичного матеріалу.

¾   Збагачення тематичного словникового і жестового запасу словами :одночлен, многочлен, степінь, скорочене множення.

¾   Розвиток довільного запам’ятовування, пам’яті, логічного мислення, мисленнєвих операцій аналізу і синтезу пр и застосування формул скороченого множення.

¾   Сприяння розвитку загально навчальних вмінь і навичок: планування власної діяльності, розуміння змісту текстових і усних завдань, уміння виділяти них суттєву інформацію, правильно записувати умову задачі, обирати спосіб розв’язання, оформлювати відповідь

¾   Розвиток здатності довільно концентрувати увагу

¾   Розвиток навичок самоконтролю, уважності, дисциплінованості при виконанні самостійних робіт

¾   Формування контрольно-оцінних умінь (перевірка виконаного, виправлення помилок, внесення потрібних коректив).

¾   Розвиток уміння використовувати набуті знання і навички у життєвих ситуаціях

¾   Формування уміння пояснити власні дії, обґрунтувати обрані способи знаходження значення виразів

Тема 2. ФУНКЦІЇ

9 годин

 

44

1

 

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція.

 

45

2

 

Область визначення та область значень функції .

 

46

3

 

Способи задання функції.

 

47

4

 

Графік функції.

 

48

5

 

Лінійна функція, її властивості .

 

49

6

 

Графік лінійної функції.

 

50

7

 

Розв’язування вправ та задач.

 

51

8

 

Узагальнення і систематизація знань.

 

52

9

 

Контрольна робота № 4 за темою: «ФУНКЦІЇ»

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

¾   Формування уміння усвідомлювати, запам’ятовувати і відтворювати логічну послідовність практичних дій за зразком учителя.

¾   Поглиблення знань теоретичного матеріалу.

¾   Збагачення тематичного словникового і жестового запасу

¾   Поглиблення знань теоретичного матеріалу.

¾   Збагачення тематичного словникового і жестового запасу

¾   Розвиток довільного запам’ятовування, пам’яті, логічного мислення, мисленнєвих операцій аналізу і синтезу.

¾   Сприяння розвитку загально навчальних вмінь і навичок: планування власної діяльності, розуміння змісту текстових і усних завдань, уміння виділяти них суттєву інформацію, правильно записувати умову задачі, адекватно обирати спосіб розв’язання, оформлювати відповідь

¾   Розвиток здатності довільно концентрувати увагу

¾   Розвиток навичок самоконтролю, уважності, дисциплінованості

¾   Формування контрольно-оцінних умінь (перевірка виконаного, виправлення помилок, внесення потрібних коректив).

¾   Розвиток уміння використовувати набуті знання і навички у життєвих ситуаціях

¾   Формування уміння пояснити власні дії, обґрунтувати обрані способи розв’язання завдання


 


ТЕМА 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ

10 годин

 

53

1

 

 Аналіз контрольної роботи.

Лінійне рівняння з однією змінною

 

54

2

 

Лінійне рівняння із двома змінними та його графік

 

55

3

 

Система рівнянь із двома змінними

 

56

4

 

 Графічний метод розв’язування системи

 

57

5

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки

 

58

6

 

Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання

 

59

7

 

Розв’язування вправ і задач

 

60

8

 

Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач

 

61

9

 

Узагальнення і систематизація знань

 

62

10

 

Контрольна робота № 5 за темою:

«СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ»

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

¾   Поглиблення знань теоретичного матеріалу.

¾   Розвиток пам'яті уваги, мислення на основі засвоєння алгоритмів розв’язання рівнянь.

¾   Сприяння подоланню недоліків в розвитку умінь здійснювати  аналіз ситуації, виділяти властивості і відносини  об’єктів, істотних для виконання даної діяльності, осмислювати  сприйнятий матеріал.

¾   Формування свідомого визначення типу задачі та адекватного вибору способу її розв’язання, а також уміння обґрунтовувати свої дії

¾   Сприяння розвитку загально навчальних вмінь і навичок: планування власної діяльності, розуміння змісту текстових і усних завдань, уміння виділяти них суттєву інформацію, правильно записувати умову задачі, адекватно обирати спосіб розв’язання, оформлювати відповідь

¾   Розвиток здатності довільно концентрувати увагу

¾   Розвиток навичок самоконтролю, уважності, дисциплінованості

¾   Формування контрольно-оцінних умінь (перевірка виконаного, виправлення помилок, внесення потрібних коректив).

¾   Розвиток уміння використовувати набуті знання і навички у життєвих ситуаціях

 

Тема 4. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ

8 годин

63

1

 

Цілі вирази.

Розв’язування вправ і задач

 

64

2

 

Одночлени.

 

65

3

 

Многочлени.

Формули скороченого множення.

 

66

4

 

Функції.

 

67

5

 

 Лінійні рівняння та їх системи.

 

68

6

 

Підсумкове тестування за рік

 

69

7

 

 Підсумковий урок

 

70

8

 

Резерв

 

 


 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Пропонована програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей розроблена на основі навчальної програми з математики для 5- 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Міністерством освіти і науки України авторів М. І. Бурди, Ю. І. Мальованого, Є. П. Неліна, Д. А. Номіровського, А. В. Панькова, Н. А. Тарасенкової, М. В. Чемериса, М. С. Якіра. У 7-10 класах вивчаються два математичних курси: алгебра і геометрія

 Вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів орієнтують на результати навчання, які є об’єктом контролю й оцінювання. Зміст навчального матеріалу структуровано за темами відповідних навчальних курсів із визначенням кількості годин на їх вивчення. Такий розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним. Учителю надається право коригувати його залежно від прийнятої методичної концепції та конкретних навчальних ситуацій. Наприкінці кожного року навчання передбачено години для повторення і систематизації вивченого.

Програму складено з урахуванням особливостей розвитку когнітивної та комунікативної сфери нечуючих учнів, які мають значні прогалини в знаннях, володіють недостатнім обсягом інформації з різних галузей життя і мають особливі навчальні можливості, що зумовлено недоліками слуху та особливостями їхнього психофізичного розвитку. Програма спрямована на формування мотивації до навчання, на розвиток учня як особистості, яка прагне до самостійного набуття знань, їх практичного використання у повсякденному житті. Обсяг програмного матеріалу розраховано відповідно до можливостей учнів 7-10 класів з недоліками слуху з урахуванням особливостей їхнього фізичного та розумового розвитку, особливих навчальних потреб і терміну навчання, призначеного для вказаного предмету.

Вказана кількість навчальних годин є орієнтовною, може змінюватися у відповідності до діючих Типових навчальних планів. Кількість годин на вивчення тем визначає вчитель з міркувань доцільності у кожному класі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий