Календарно-тематичний план з математики для 5-A класу
(4 години на
тиждень, 35 тижнів, всього 140 годин
1 семестр-64 години, 2 семестр 76 годин)
|
|||||||||||||||||
№ з/п
|
Тема
|
Дата
|
Матеріал підручника
|
||||||||||||||
1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І
ВЕЛИЧИНИ
|
|||||||||||||||||
Тема 1 НАТУРАЛЬНІ
ЧИСЛА
11 годин
|
|||||||||||||||||
1
|
1
|
Натуральні числа. Число нуль.
|
|||||||||||||||
2
|
2
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
3
|
3
|
Порівняння натуральних чисел.
|
|||||||||||||||
4
|
4
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
5
|
5
|
Додавання натуральних чисел.
|
|||||||||||||||
6
|
6
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
7
|
7
|
Властивості додавання.
|
|||||||||||||||
8
|
8
|
Віднiмання натуральних чисел
|
|||||||||||||||
9
|
9
|
Розв’язання
вправ.
|
|||||||||||||||
10
|
10
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
11
|
11
|
Контрольна робота №1 за темою «Натуральні
числа»
|
|||||||||||||||
Тема 2 ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ
16 годин
|
|||||||||||||||||
12
|
1
|
Аналіз контрольної роботи. Відрізок.
|
|||||||||||||||
13
|
2
|
Вимірювання і побудова відрізка.
|
|||||||||||||||
14
|
3
|
Промінь, пряма.
|
|||||||||||||||
15
|
4
|
Координатний промінь.
|
|||||||||||||||
16
|
5
|
Кут.
Побудова кутів
|
|||||||||||||||
17
|
6
|
Вимірювання кутів. Транспортир.
|
|||||||||||||||
18
|
7
|
Шкали. Види кутів.
|
|||||||||||||||
19
|
8
|
Бісектриса кута.
|
|||||||||||||||
20
|
9
|
Прямокутник, квадрат
|
|||||||||||||||
21
|
10
|
Периметр прямокутника, квадрата.
|
|||||||||||||||
22
|
11
|
Практична робота «Виготовлення прямокутника , квадрата
та обчислення їх периметру.»
|
|||||||||||||||
23
|
12
|
Трикутник.
|
|||||||||||||||
24
|
13
|
Види трикутників.
|
|||||||||||||||
25
|
14
|
Периметр трикутника.
|
|||||||||||||||
26
|
15
|
Підготовка
до контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань.
|
|||||||||||||||
27
|
16
|
Контрольна робота №2 за темою «Геометричні
фігури. Частина 1»
|
|||||||||||||||
Тема 3 ГЕОМЕТРИЧНІ ВЕЛИЧИНИ
10 годин
|
|||||||||||||||||
28
|
1
|
Аналіз контрольної роботи.
Рівність фігур. Величина.
|
|||||||||||||||
29
|
2
|
Площа прямокутника.
|
|||||||||||||||
30
|
3
|
Площа квадрата.
|
|||||||||||||||
31
|
4
|
Практична робота «Виготовлення (побудова прямокутника
та квадрата та обчислення їх площі»
|
|||||||||||||||
32
|
5
|
Прямокутний паралелепіпед, його виміри.
|
|||||||||||||||
33
|
6
|
Куб.
|
|||||||||||||||
34
|
7
|
Формули об’ємів прямокутного паралелепіпеда і куба.
|
|||||||||||||||
35
|
8
|
Розв’язання
вправ на побудову прямокутного паралелепіпеда та обчислення його об’єму.
|
|||||||||||||||
36
|
9
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
37
|
10
|
Контрольна робота №3 за темою «Геометричні фігури.Частина2»
|
|||||||||||||||
Тема 4 МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
11 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
38
|
1
|
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел.
|
|||||||||||||||
39
|
2
|
Властивості множення.
|
|||||||||||||||
40
|
3
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
41
|
4
|
Квадрат і куб числа.
|
|||||||||||||||
42
|
5
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
43
|
6
|
Ділення натуральних чисел.
|
|||||||||||||||
44
|
7
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
45
|
8
|
Ділення з остачею.
|
|||||||||||||||
46
|
9
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
47
|
10
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
48
|
11
|
Контольна робота №4 за темою «Множення та ділення
натуральних чисел»
|
|||||||||||||||
Тема 5 РІВНЯННЯ
13 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
49
|
1
|
Аналіз контольної роботи.
Числові вирази.
|
|||||||||||||||
50
|
2
|
Буквені вирази та їх значення.
|
|||||||||||||||
51
|
3
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
52
|
4
|
Формули.
|
|||||||||||||||
53
|
5
|
Розв’язання вправ.
|
|||||||||||||||
54
|
6
|
Рівняння.
|
|||||||||||||||
55
|
7
|
Розв’язування рівнянь.
|
|||||||||||||||
56
|
8
|
Розв’язування рівнянь.
|
|||||||||||||||
57
|
9
|
Розв’язування текстових задач, зокрема комбінаторних
|
|||||||||||||||
58
|
10
|
Розв’язування текстових задач, зокрема комбінаторних
|
|||||||||||||||
59
|
11
|
Самостійна робота.
|
|||||||||||||||
60
|
12
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
61
|
13
|
Контрольна робота №5 за темою «Рівняння»
|
|||||||||||||||
62
|
14
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|||||||||||||||
63
|
15
|
Підсумкове повторення матеріалу.
|
|||||||||||||||
64
|
16
|
Узагальнення вивченого за 1 семестр.
|
|||||||||||||||
2. ДРОБОВІ ЧИСЛА
|
|||||||||||||||||
ТЕМА 6. ЗВИЧАЙНІ
ДРОБИ
12 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
65
|
1
|
Дробові числа.
|
|||||||||||||||
66
|
2
|
Звичайні дроби.
|
|||||||||||||||
67
|
3
|
Правильні та неправильні дроби.
|
|||||||||||||||
68
|
4
|
Розв’язування вправ
|
|||||||||||||||
69
|
5
|
Мішані числа.
|
|||||||||||||||
70
|
6
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
|||||||||||||||
71
|
7
|
Розв’язування вправ.
|
|||||||||||||||
72
|
8
|
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
|||||||||||||||
73
|
9
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
|||||||||||||||
74
|
10
|
Розв’язування вправ.
|
|||||||||||||||
75
|
11
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань
|
|||||||||||||||
76
|
12
|
Контрольна робота № 6 за темою «Звичайні
дроби»
|
|||||||||||||||
ТЕМА 7.
ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І
ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ.
12 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
77
|
1
|
Десятковий дріб.
|
|||||||||||||||
78
|
2
|
Запис і читання десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
79
|
3
|
Порівняння
десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
80
|
4
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
81
|
5
|
Самостійна робота.
|
|||||||||||||||
82
|
6
|
Округлення десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
83
|
7
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
84
|
8
|
Додавання десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
85
|
9
|
Віднімання десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
86
|
10
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
87
|
11
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
88
|
12
|
Контрольна робота №7 за темою « Десяткові дроби. Додавання і
віднімання десяткових дробів.»
|
|||||||||||||||
ТЕМА 8 МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ
ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ.
10 годин
|
|||||||||||||||||
89
|
1
|
Множення десяткових дробів на 10,100,1000
|
|||||||||||||||
90
|
2
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
91
|
3
|
Множення десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
92
|
4
|
Множення десяткових дробів. Застосування властивостей множення.
|
|||||||||||||||
93
|
5
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
Ділення десяткового дробу на натуральне число.
|
|||||||||||||||||
94
|
6
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
95
|
7
|
Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
|
|||||||||||||||
96
|
8
|
Розв’язування вправ .
|
|||||||||||||||
97
|
9
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
98
|
10
|
Контольна робота №8 за темою «Моноження та
ділення десяткових дробів»
|
|||||||||||||||
ТЕМА 9. ВІДСОТКИ. МАСШТАБ.
10 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
99
|
1
|
Аналіз
контрольної роботи. Відсотки.
|
|||||||||||||||
100
|
2
|
Відсотки. Розв’язування вправ.
|
|||||||||||||||
101
|
3
|
Знаходження відсотків від даного числа.
|
|||||||||||||||
102
|
4
|
Розв’язування задач на відсотки.
|
|||||||||||||||
103
|
5
|
Знаходження числа за його відсотками.
|
|||||||||||||||
104
|
6
|
Розв’язування задач на відсотки. Самостійна робота.
|
|||||||||||||||
105
|
7
|
Масштаб.
|
|||||||||||||||
106
|
8
|
Знаходження відстаней на географічній карті.
|
|||||||||||||||
107
|
9
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та
систематизація знань.
|
|||||||||||||||
108
|
10
|
Контрольна робота № 9 за темою «Відсотки.
Масштаб»
|
|||||||||||||||
ТЕМА
10. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ
10 ГОДИН
|
|||||||||||||||||
109
|
1
|
Аналіз
контрольної роботи.
|
|||||||||||||||
110
|
2
|
Середнє арифметичне.
|
|||||||||||||||
111
|
3
|
Середнє значення величини.
|
|||||||||||||||
112
|
4
|
Розв’язування
вправ.
|
|||||||||||||||
113
|
5
|
Середнє арифметичне, його використання для
розв’язування задач практичного змісту.
|
|||||||||||||||
114
|
6
|
Розв’язування
вправ.
|
|||||||||||||||
115
|
7
|
Розв’язування текстових задач
|
|||||||||||||||
116
|
8
|
Практична робота.
|
|||||||||||||||
117
|
9
|
Підготовка до контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань.
|
|||||||||||||||
118
|
10
|
Контрольна робогта № 10 за темою « Середнє
арифметичне»
|
|||||||||||||||
Тема 3.
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
22
години
|
|||||||||||||||||
119
|
1
|
Натуральні числа.
|
|||||||||||||||
120
|
2
|
Дії з натуральними числами- додавання та віднімання.
|
|||||||||||||||
121
|
3
|
Дії з натуральними числами- множення та ділення.
|
|||||||||||||||
122
|
4
|
Геометричні фігури-відрізок, промінь.
|
|||||||||||||||
123
|
5
|
Геометричні фігури – кут.
|
|||||||||||||||
124
|
6
|
Геометричні фігури – трикутник, чотирикутник.
|
|||||||||||||||
125
|
7
|
Практична робота. «Обчислення периметру геометричних фігур»
|
|||||||||||||||
126
|
8
|
Рівняння.
|
|||||||||||||||
127
|
9
|
Розв’язування рівнянь.
|
|||||||||||||||
128
|
10
|
Звичайні дроби.
|
|||||||||||||||
129
|
11
|
Додавання а віднімання звичайних дробів з однаковими
знаменниками.
|
|||||||||||||||
130
|
12
|
Десятковий дріб.
Запис і читання десяткових дробів.
|
|||||||||||||||
131
|
13
|
Дії з десятковими дробами.
|
|||||||||||||||
132
|
14
|
Середнє арифметичне.
|
|||||||||||||||
133
|
15
|
Масштаб.
|
|||||||||||||||
134
|
16
|
Відсотки.
|
|||||||||||||||
135
|
17
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА РІК.
|
|||||||||||||||
136
|
18
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|||||||||||||||
137
|
19
|
Практична робота. «Обчислення площі
геометричних фігур»
|
|||||||||||||||
138
|
20
|
Розв’язування
задач на відсотки практичного значення.
|
|||||||||||||||
139
|
21
|
Розв’язування
задач на застосування масштабу.
|
|||||||||||||||
140
|
22
|
Узагальннення матеріалу.
|
Блог створений для тих, хто не може відвідувати школу, але має велике бажання вчитись.
Календарне планування математики -5 А (учні з вадами слуху)
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
-
Шановні учні та батьки! Зараз у вас є можливість (а ,сподіваюсь і бажання) побути вдома разом . Щоб вам було чим займатись перейдіть на с...
-
Даний блог це не є форма дистанційного навчання, яке у сучасному світі набуло великої популярності. Цей блог створений для тих, хто б...
Комментариев нет:
Отправить комментарий