Контрольні роботи з математики - 6 клас

     Множення звичайних дробів

Варіант 1
Виконайте множення: 
2. У хлопчика було 56 зошитів, з них 4/7 становили зошити в клітинку. Скільки зошитів в клітинку було у хлопчика?
3. Виконайте дії:                   
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 6 1/4  см, його довжина в 1  3/5  раза більша за ширину, а висота становить 36 % довжини. Обчисліть об’єм паралелепіпеда.
5. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу:   
6. Між трьома школами розподілили гроші на придбання комп’ютерів. Перша школа отримала 5/18 усієї суми, друга --  6/13  остачі, а третя – решту. Яка школа отримала найбільше грошей?


Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел.


1 Позначте на координатній прямій точки А(3), В(-4), С(1,5), Д(-1,5), Е(-5). Які з позначених точок мають протилежні координати?
2 Виберіть серед чисел   9; -16; 0; 1/19 ; 7,2 ; -3,8; 1,9 ; -50; 24; - 26/17 ,43/16 :
а) натуральні; б) додатні; в) цілі; г) цілі від’ємні; д) дробові від’ємні.
3.   Порівняйте числа:
1) 3,1 і -6,7 ;      2) -4,2 і – 4,6.
4.        Знайдіть площу круга, якщо його радіус дорівнює 5см( число π  округліть до десятих). Відповідь округліть до десятих
5.         Знайдіть значення  х, якщо:            1) – х=  25;                    2) – (-х)=4,9.
6. * Обчисліть:                     1)  | 5/(6 ) |+  | - 9/14 |           2)| -57/8 - |-35/6|.
7.*Знайдіть найменше  ціле  значення  х, при якому є правильною нерівність х > -14.
8.* Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність( розглянути всі можливі випадки  :          -5,35*< -5,356?
9 .** Знайдіть два числа, кожне з яких більше за -   6/13  ,але менше від -  5/13.



Контрольна робота.

Узагальнення і систематизація знань учнів з курсу математики 6 класу.

1.0 Знайдіть значення виразу:   
№2.0 Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини дорівнювала 240м. довжина другої частини становила    довжини першої частини і 60% довжини третьої частини. Знайдіть довжини другої і третьої частин.
№3. * 1)Позначте на координатній площині точки А(-4;2); В(0;-3); М(5;2).
2) Проведіть пряму АВ. Через точку М проведіть пряму  m  , паралельну АВ, і пряму n , перпендикулярну до АВ.
№4.* У  першому ящику було  в 5 разів більше мандаринів , ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 25 кг мандаринів,а в другий поклали ще 15 кг, то в обох ящиках мандаринів стало порівну. Скільки кілограмів мандаринів було в кожному ящику спочатку?
№5.** Розв’яжіть  рівняння:         1,2 ( 5 х -2)=8 - (10,4 – 6х).

Комментариев нет:

Отправить комментарий