Множення звичайних дробів
Варіант 1Виконайте множення:
2. У хлопчика було 56 зошитів, з них 4/7 становили зошити в клітинку. Скільки зошитів в клітинку було у хлопчика?
3. Виконайте дії:
4. Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 6 1/4 см, його довжина в 1 3/5 раза більша за ширину, а висота становить 36 % довжини. Обчисліть об’єм паралелепіпеда.
5. Обчисліть найзручнішим способом значення виразу:
6. Між трьома школами розподілили гроші на придбання комп’ютерів. Перша школа отримала 5/18 усієї суми, друга -- 6/13 остачі, а третя – решту. Яка школа отримала найбільше грошей?
Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел.
1 Позначте на координатній прямій точки А(3), В(-4), С(1,5), Д(-1,5), Е(-5). Які з позначених точок мають протилежні координати?
2 Виберіть серед чисел 9; -16; 0; 1/19 ; 7,2 ; -3,8; 1,9 ; -50; 24; - 26/17 ,43/16 :
а) натуральні; б) додатні; в) цілі; г) цілі від’ємні; д) дробові від’ємні.
3. Порівняйте числа:
1) 3,1 і -6,7 ; 2) -4,2 і – 4,6.
4. Знайдіть площу круга, якщо його радіус дорівнює 5см( число π округліть до десятих). Відповідь округліть до десятих
5. Знайдіть значення х, якщо: 1) – х= 25; 2) – (-х)=4,9.
6. * Обчисліть: 1) | 5/(6 ) |+ | - 9/14 | 2)| -57/8 - |-35/6|.
7.*Знайдіть найменше ціле значення х, при якому є правильною нерівність х > -14.
8.* Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність( розглянути всі можливі випадки : -5,35*< -5,356?
9 .** Знайдіть два числа, кожне з яких більше за - 6/13 ,але менше від - 5/13.
Контрольна робота.
Узагальнення і систематизація знань учнів з курсу математики 6 класу.
№1.0
Знайдіть значення виразу:
№2.0
Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини дорівнювала 240м. довжина
другої частини становила
довжини першої частини і 60% довжини третьої частини. Знайдіть довжини
другої і третьої частин.
№3. *
1)Позначте на координатній площині точки А(-4;2); В(0;-3); М(5;2).
2) Проведіть
пряму АВ. Через точку М проведіть пряму m , паралельну АВ,
і пряму n , перпендикулярну до АВ.
№4.*
У першому ящику було в 5 разів більше мандаринів , ніж у другому.
Коли з першого ящика взяли 25 кг мандаринів,а в другий поклали ще 15 кг, то в
обох ящиках мандаринів стало порівну. Скільки кілограмів мандаринів було в
кожному ящику спочатку?
№5.**
Розв’яжіть рівняння: 1,2 ( 5 х -2)=8 - (10,4 – 6х).
Комментариев нет:
Отправить комментарий