Математика, 6 клас
(4 год
на тиждень, І семестр – 64 год, ІІ
семестр – 76 год)
№ уроку
|
№ уроку в темі
|
Дата
|
Теми уроку
|
Примітки
|
Тема 1 Повторення
ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ
(16 год)
|
||||
1.
|
1
|
|
Звичайні дроби. Правильні й
неправильні дроби.
|
|
2.
|
2
|
|
Звичайні дроби і ділення
натуральних чисел.
|
|
3.
|
3
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
4.
|
4
|
|
Мішані числа
|
|
5.
|
5
|
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими
знаменниками
|
|
6.
|
6
|
|
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
|
7.
|
7
|
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками.
Тестування.
|
|
8.
|
8
|
|
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.
|
|
9.
|
9
|
|
Порівняння десяткових дробів
|
|
10.
|
10
|
|
Округлення
десяткових дробів. Арифметичні дії з десятковими дробами.
|
|
11.
|
11
|
|
Розв’язування вправ.Тестування.
|
|
12.
|
12
|
|
Відсотки
|
|
13.
|
13
|
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини
|
|
14.
|
14
|
|
УСЗ. Підготовка до контрольної
роботи.
|
|
15.
|
15
|
|
Контрольна
робота №1з теми « Дробові числа та дії з ними»
|
|
16.
|
16
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
Спрямованість корекційної роботи
|
¾
Удосконалення жестового мовлення.
¾
Удосконалення правильного написання слів, що визначають
математичні терміни.
¾
Навчати: орієнтуватися в межах теми.
¾
Вчити: розрізняти правильні і неправильні
дроби;
виконувати додавання і
віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; записувати і читати
десяткові дроби;
виконувати приклади на
додавання і віднімання десяткових дробів;
знаходити числа за його дробом;
|
|||
Тема 2.
ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
(14 год)
|
||||
17.
|
1
|
|
Дільники та
кратні натурального числа.
|
|
18.
|
2
|
|
Ознаки
подільності на 2, 3, 5.
|
|
19.
|
3
|
|
Ознаки
подільності на 9, 10.
|
|
20.
|
4
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
21.
|
5
|
|
Прості та
складені числа
|
|
22.
|
6
|
|
Розкладання
чисел на прості множники
|
|
23.
|
7
|
|
Розв’язування вправ
|
|
24.
|
8
|
|
Найбільший
спільний дільник.
|
|
25.
|
9
|
|
Розв’язування вправ
|
|
26.
|
10
|
|
Найменше
спільне кратне
|
|
27.
|
11
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
28.
|
12
|
|
УСЗ. Підготовка до контрольної роботи.
|
|
29.
|
13
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Подільність
натуральних чисел»
|
|
30.
|
14
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
Спрямованість корекційної
роботи
|
¾
Розвиток прийомів усного рахунку (
ознаки подільності)
¾
Вчити: орієнтуватися в змісті
запитання;
¾
пояснювати поняття (усно, жестово, за
допомогою дактилю) вказаних у змісті теми;
¾
використовувати засвоєний словник
(усно, жестово) під час відповідей на уроці та у власному мовленні;
відповідати на поставлене запитання вчителя;
¾
давати правильні повні відповіді на
запитання, використовуючи жестову мову;
¾
читати та пояснювати зміст запропонованого
завдання.
|
|||
Тема 3. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
(26 год)
|
||||
31.
|
1
|
|
Основна
властивість дробу
|
|
32.
|
2
|
|
Скорочення
дробу.
|
|
33.
|
3
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
34.
|
4
|
|
Найменший
спільний знаменник.
|
|
35.
|
5
|
|
Зведення дробів до спільного
знаменника
|
|
36.
|
6
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
37.
|
7
|
|
Додавання та
віднімання дробів із різними знаменниками
|
|
38.
|
8
|
|
Додавання та віднімання цілих та дробових
чисел
|
|
39.
|
9
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
40.
|
10
|
|
Порівняння дробів
|
|
41.
|
11
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь. Розв’язування задач і вправ
|
|
42.
|
12
|
|
Контрольна робота №3 з теми «Звичайні
дроби» (ч.1)
|
|
43.
|
13
|
|
Аналіз контрольної роботи . Множення
звичайних дробів
|
|
44.
|
14
|
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|
45.
|
15
|
|
Ділення
звичайних дробів
|
|
46.
|
16
|
|
Розв’язування
вправ
|
|
47.
|
17
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові.
|
|
48.
|
18
|
|
Розв’язування вправ
|
|
49.
|
19
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
|
50.
|
20
|
|
Нескінченні періодичні десяткові дроби
|
|
51.
|
21
|
|
Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами
|
|
52.
|
22
|
|
Десяткові наближення звичайного дробу
|
|
53.
|
23
|
|
Розв’язування вправ
|
|
54.
|
24
|
|
Узагальнення
та систематизація знань, умінь. Розв’язування задач і вправ
|
|
55.
|
25
|
|
Контрольна
робота №4 з теми «Звичайні дроби» (ч.2)
|
|
56.
|
26
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
|
|||
Тема 4. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ
(18 год)
|
||||
57.
|
1
|
|
Відношення. Основна властивість
відношення
|
|
58.
|
2
|
|
Масштаб
|
|
59.
|
3
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції
|
|
60.
|
1
|
|
Пряма
та обернена пропорційні залежності
|
|
61.
|
4
|
|
Поділ числа у
даному відношенні
|
|
62.
|
5
|
|
Відсоткове
відношення двох чисел.
|
|
63.
|
6
|
|
Відсоткові розрахунки
|
|
64.
|
7
|
|
Ймовірність випадкової події
|
|
65.
|
8
|
|
Розв’язування задач і вправ.
Тестування.
|
|
66.
|
9
|
|
Коло.
Довжина кола.
|
|
67.
|
10
|
|
Круг.
Площа круга
|
|
68.
|
11
|
|
Круговий
сектор.
|
|
69.
|
12
|
|
Циліндр.
|
|
70.
|
13
|
|
Конус
|
|
71.
|
14
|
|
Куля
|
|
72.
|
15
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми
|
|
73.
|
16
|
|
Узагальнення та систематизація знань, умінь. Підготовка
до контрольної робогти.
|
|
74.
|
17
|
|
Контрольна робота №5 з теми «Відношення і пропорції»
|
|
75.
|
18
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
|
|||
Тема 5.
РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ
(50год)
|
||||
Раціональні
числа. Додавання та віднімання раціональних чисел
(16 год)
|
||||
76.
|
1.
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль
|
|
77.
|
2.
|
|
Координатна
пряма.
|
|
78.
|
3.
|
|
Протилежні числа
|
|
79.
|
4.
|
|
Модуль числа
|
|
80.
|
5.
|
|
Розв’язування задач і вправ.
Тестування.
|
|
81.
|
6.
|
|
Цілі числа. Раціональні числа
|
|
82.
|
7.
|
|
Порівняння раціональних чисел
|
|
83.
|
8.
|
|
Розв’язування задач і вправ.
Тестування
|
|
84.
|
9.
|
|
Додавання раціональних чисел. Властивості
додавання.
|
|
85.
|
10.
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
86.
|
11.
|
|
Віднімання раціональних чисел. Властивості
віднімання.
|
|
87.
|
12.
|
|
Розв’язування задач і вправ
|
|
88.
|
13.
|
|
Самостійна робота.
|
|
89.
|
14.
|
|
УЗС знань з теми «Раціональні числа. Додавання та віднімання
раціональних чисел»
|
|
90.
|
15.
|
|
Контрольна
робота №6 з теми «Раціональні числа та дії з ними» (ч.1)
|
|
91.
|
16.
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
|
|||
Множення і ділення раціональних чисел.
Рівняння. (16год)
|
||||
92.
|
1
|
|
Множення раціональних чисел .
|
|
93.
|
|
|
Розв’язування вправ
|
|
94.
|
2
|
|
Властивості
множення.
|
|
95.
|
3
|
|
Властивості додавання і множення
раціональних чисел
|
|
96.
|
4
|
|
Розв’язування задач і вправ.
Тестування
|
|
97.
|
5
|
|
Розкриття дужок.
|
|
98.
|
6
|
|
Розв’язування вправ
|
|
99.
|
7
|
|
Подібні доданки та їх зведення
|
|
100.
|
8
|
|
Розв’язування вправ
|
|
101.
|
9
|
|
Рівняння. Основні властивості рівнянь
|
|
102.
|
10
|
|
Розв’язування рівняннь.(1 та 2
випадок)
|
|
103.
|
11
|
|
Розв’язування рівняннь.(3 та 4 випадок)
|
|
104.
|
12
|
|
Розв’язування рівнянь.
|
|
105.
|
13
|
|
Самостійна робота.
|
|
106.
|
14
|
|
УЗС знань з теми «Множення і ділення раціональних чисел. Рівняння.»
|
|
107.
|
15
|
|
Контрольна
робота №7 з теми «Множення і ділення раціональних чисел. Рівняння.»
|
|
108.
т
|
16
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
|
|||
Перпендикулярні та паралельні прямі.
Координатна площина.
(16 год)
|
||||
109.
|
1
|
|
Перпендикулярні прямі. Побудова
перпендикулярних прямих
|
|
110.
|
2
|
|
Перпендикулярні прямі. Побудова
перпендикулярних прямих
|
|
111.
|
3
|
|
Паралельні прямі. Властивості
паралельних прямих
|
|
112.
|
4
|
|
Побудова паралельних прямих.
|
|
113.
|
5
|
|
Практична робота.
|
|
114.
|
6
|
|
Прямокутна система координат.
Координатна площина.
|
|
115.
|
7
|
|
Розв’язування вправ
|
|
116.
|
8
|
|
Графіки. Побудова залежностей між
величинами за точками.
|
|
117.
|
9
|
|
Графіки. Побудова залежностей між
величинами за точками.
|
|
118.
|
10
|
|
Приклади графіків залежностей між
величинами
|
|
119.
|
|
|
Приклади графіків залежностей між величинами
|
|
120.
|
11
|
|
Розв’язування задач. Практична робота.
|
|
121.
|
12
|
|
Самостійна робота.
|
|
122.
|
13
|
|
Розв’язування задач
|
|
123.
|
14
|
|
УЗС учнів з теми «Перпендикулярні та паралельні прямі. Координатна площина»
|
|
124.
|
15
|
|
Контрольна
робота №8 з теми «Перпендикулярні та
паралельні прямі. Координатна пло щина»
|
|
125.
|
16
|
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
|
|||
Повторення (12 год)
|
||||
126.
|
1
|
|
Дії із звичайними дробами.
|
|
127.
|
2
|
|
Дії з десятковими дробами.
|
|
128.
|
3
|
|
Подільність натуральних чисел.
|
|
129.
|
4
|
|
Відсоткові розрахунки.
|
|
130.
|
5
|
|
Геометричні фігури:
коло,циліндр,конус.
|
|
131.
|
6
|
|
Множення і ділення раціональних чисел.
|
|
132.
|
7
|
|
Розв’язування рівнянь.
|
|
133.
|
8
|
|
Паралельні прямі.
|
|
134.
|
9
|
|
Перпендикулярні прямі.
|
|
135.
|
10
|
|
Контрольна
робота за рік.
|
|
136.
|
11
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
137.
|
12
|
|
Підсумковий урок.
|
|
138.
|
13
|
|
Резерв
|
|
139.
|
14
|
|
Резерв
|
|
140.
|
15
|
|
Резерв
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий